Travian Answers

Lad os begynde med dit spørgsmål

Søg efter besvarede spørgsmål

For at finde et svar skal du først vælge en overordnet kategori og dernæst vælge underkategorier indtil du finder frem til dit svar. Hvis du ikke finder det svar du søger vil du kunne kontakte os direkte.

Jeg har et spørgsmål om...

Flere detaljer:

Søg via. oversigt

Foretrækker du at søge via en normal sideoversigt sådan som du kender det fra dine foretrukne internetsider? Det er ikke noget problem, du kan bruge Answers oversigtsnavigation til at finde dit svar.

Ledigt korn

Tidligere kunne spillere komme ud for at deres landsbyer endte i en "dead end" situation. Årsagerne til dette var:

  • Heltens råstofproduktion endte pga. helten døde eller fik omfordelt attributter.
  • +25% kornbonus endte.
  • Pultning/nedrivning af kornfelter, kornmølle og/eller bageri.

For at holde sætningerne korte, vil "korn produktionen, der kan bygges eller opgraderes en bygning eller et råstoffelt med" blive kaldt "ledigt korn".

  • Ledigt korn er det samme som produktionen fra kornfelter, dette inkludere bonus fra oaser, kornmølle og bageri, minus indbyggertallet i landsbyen (undtaget indbyggertal Verdens Vidunderet giver). Hverken heltens produktion eller råstofbonusser vil påvirke ledigt korn.
  • Det er kun muligt at bygge eller opgradere en bygning eller et råstoffelt, hvis det ikke mindsker ledigt korn til under 1 korn pr. time.
  • Hovedbygning trin 1 kan altid bygges.
  • Det er kun muligt at nedrive kornmølle og bageri via hovedbygningen, hvis det ikke medfører ledigt korn under 1 korn pr. time. En kørende nedrivningsordre af bygningerne vil straks mindske ledigt korn.
  • Kornfelter vil altid forøge ledigt korn, så man kan altid bygge/opgradere dem.
  • Kornmølle eller bageri kan kun bygges/opgraderes, hvis de forøger ledigt korn.
  • Hovedbygning, råstoflager og kornkammer kan bygges/opgraderes til trin 10 hvis produktionen af kornfelter er 198 korn pr. time eller højre. (Ikke kun i hovedby eller sidste by, så det er anderleds i T3).
  • Helten har en basis kornproduktion på 6 korn pr. time, uanset hvilke attributter man har sat. Denne basisproduktion følger samme regler som heltens almindelige råstofproduktion - den er føjet til produktionen i den landsby, helten har tilhørsforhold til, men den forøger ikke ledigt korn.
  • Er helten død, vil den stadig producere 6 korn pr. time.
  • Når en helt er genoplivet, vil dens råstofproduktion starte samtidig med dens kornforbrug.

Er dit spørgsmål blevet besvaret tilfredsstillende?

Ja   Neutral   Nej